beauty-beholder

Alla inlägg den 2 november 2013

Av Susanne - 2 november 2013 15:40

  

Halloween och Alla helgona börjar mer och mer gå ihop och bli detsamma. Om jag inte har helt fel så var Halloween i torsdags? Igår, fredag så gick det söta små monster och spöken runt och knackade dörr här i området.

Ska jag vara ärlig så vet jag knappt skillnaden själv ;)

Men jag gillar det här med att man ska tända ljus på sina nära och käras gravar under alla helgona helgen. Att det säljs billigt godis är inte fel det heller ;)


  

Nu när mamma och pappa är utomlands fick jag det ärofulla uppdraget att tända ljus på farmor och farfars grav. Tyvärr är jag en av dom som är dåliga på att besöka kyrkogårdar annars. Jättedåligt, jag vet. Men det blir liksom aldrig av. Det pinsammaste är att jag praktiskt taget åker förbi kyrkogården där dom ligger när jag åker hem från jobbet "skäms"


  

Även Doris fick sig lite fina ljus på sin plats <3


Presentation


Jag är en kvinna mitt i livet. Här kommer jag blanda inredning, shopping, humor, bilder jag fotat och lite annat i en salig röra :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards