beauty-beholder

Alla inlägg den 20 november 2013

Av Susanne - 20 november 2013 16:30

 


Nu i julklappstider och när jag ändå hade en ledig dag idag så tog jag mig en tur till Thuns.

Där finns det mesta, både billigt och dyrt! Kläder, skor, smycken, hygienartiklar, godis (you name it)


 

Men det är när man kommer till den här avdelningen som jag trivs allra bäst :)

Idag var det bara rean som lockade mig till köp..


 

Höll på att få skrämselhicka när jag kom ut..

Till vänster på parkeringen stod 5 polisbilar! Parkeringen direkt utanför stod ytterligare 5 bilar! Flera av poliserna gick med bestämda steg runt på parkeringen med sina walkie talkies i högsta hugg.

Nog för att det jag handlade var riktigt billigt och att det kändes som om jag rånade butiken så betalade jag faktiskt innan jag gick ut. Jag loooovar... 

Som tur var så var det inte mig dom var ute efter ;)


  

Jag fick ta med mig mina fynd hem :)



Presentation


Jag är en kvinna mitt i livet. Här kommer jag blanda inredning, shopping, humor, bilder jag fotat och lite annat i en salig röra :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards