beauty-beholder

Alla inlägg den 1 december 2013

Av Susanne - 1 december 2013 11:22

I helgen kom syrrans busungar över för en övernattning.

Vi kom hem lite tidigare än vad sambon och Spike gjorde..


 

Den som väntar på nåt gott.. Efter upprepade frågor om när Spike skulle komma hem så insåg man att det nog inte var moster dom kom för att träffa egentligen ;)

Det är svårt att tävla med en söt, vit, hårig, leksugen gosvovve..


  

Enligt syster så var julpyntning något dom gillade att göra. Fast jag tyckte nog dom visade det på ett lite konstigt sätt, då det bara var jag som fyllde fönster efter fönster med ljus medans killarna satt i soffan med telefonerna i högsta hugg ;)

Tända ljus, tända i öppna spisen, dricka glögg och äta pepparkakor var kul i alla fall..

Men tro nu inte att dom bara fick göra saker som titta på film, leka med Spike, spela dataspel, åka fyrhjuling och slappa och ha det bra..


  

Nope.. Den där Tv-bänken sätter ju inte ihop sig själv precis ;)




Presentation


Jag är en kvinna mitt i livet. Här kommer jag blanda inredning, shopping, humor, bilder jag fotat och lite annat i en salig röra :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards