beauty-beholder

Alla inlägg den 21 januari 2014

Av Susanne - 21 januari 2014 22:15

 

Jag tycker ändå jag har hållt mig rätt så bra sista tiden, inga större katastrofer. Inte mer än att gå in i skrivbordskanten, snubbla på saker, prata utan att hinna tänka först, upptäcka när man ska vattna hos föräldrarna att man inte har rätt nycklar med sig. Det hör liksom till vardagen..

Men att inse ett dygn senare att bankkortet lämnades i en p-automat dagen innan, känns ju rätt onödigt! Jag skulle visserligen ha varit tvungen att byta kort ändå i maj då giltighetstiden går ut, men man tycker nog att det här sättet kanske är lite väl drastiskt ;)

Nu är kortet spärrat och vad banken kunde se nu så hade det inte varit någon aktivitet på kontot.

Hoppas det håller i sig och inte kommer som en otrevlig överraskning om några dagar..

Imorgon ska jag äta ute med goda vänner. Gissa vems plånbok jag gräver i då?? ;)


Presentation


Jag är en kvinna mitt i livet. Här kommer jag blanda inredning, shopping, humor, bilder jag fotat och lite annat i en salig röra :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards