beauty-beholder

Alla inlägg under februari 2014

Av Susanne - 4 februari 2014 22:30

Vår nuvarande vattenkokare börjar bli lite väl ful. Den är kantstött och dom blir missfärgade invändigt ganska så fort (antar att det beror på att man slarvar att hälla ut vattnet som blir kvar?)

Jag har letat ett tag efter en ny men jag vill inte ha dom vanliga plastiga eller en liknande jag har idag.

Jag började nästan ge upp..


 


Men skam den som ger sig. Nu är den hemklickad.. :)

På Rusta hittade jag dagens andra kap!


  

 

Hallen blev så tjusig så. Nu vill jag bara hitta nya hallmöbler också..






Av Susanne - 2 februari 2014 18:15

Under en promenad tillsammans med sambon och Spike gick jag och sneglade lite (man vill ju göra det diskret ;)) på hur andra har det. Man kanske kan få några bra tips på hur man kan göra hemma.


 

Jag konstaterar att tomten fortfarande inte tagit sig hem till nordpolen..

Några av grannarna har inte tagit ner alla julstjärnor och flaggstångsgranar..

Jag säger till sambon att julen faktiskt är slut nu, så det kanske är dags för grannarna att ta ner julpyntet.

Jag får då en konstig blick av min kära sambo..

Han frågade om jag kanske blivit lite hemmablind?


  

Jag förstår inte alls vad han menar med att "man inte ska kasta sten i glashus" 

Det där med att ta ner julpyntet gäller väl inte mig?? ;)



Presentation


Jag är en kvinna mitt i livet. Här kommer jag blanda inredning, shopping, humor, bilder jag fotat och lite annat i en salig röra :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards