beauty-beholder

Alla inlägg den 4 mars 2014

Av Susanne - 4 mars 2014 10:53

Under en tid nu så har jag valt bort pasta, potatis och ris till maten. Jag fuskar ibland får jag medge då vi blir bjudna på mat eller då vi går ut och äter men i stora drag..

Jag har inte satt upp en tidsram för detta utan jag kör på så länge jag märker att det ger resultat och jag mår bra av det. 1 kilo ner senaste veckan är ändå 1 kilo :)

Jag har upptäckt att det finns så mycket annat gott att ha till maten än bara sallad (vilket kan bli lite väl enformigt och tjatigt)



Vi har gjort bl a Blomkålsris (jag blandade i lite broccoli med, man tager vad man haver ;)), Kålrotspommes, Kålrotsmos (även blomkålsmos är testat) och Broccoligratäng med fetaost

Ikväll ska jag prova göra LCHF pasta, vi får väl se hur det smakar..


Jag tar tacksamt emot tips på annat gott man kan göra :)



Presentation


Jag är en kvinna mitt i livet. Här kommer jag blanda inredning, shopping, humor, bilder jag fotat och lite annat i en salig röra :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards