beauty-beholder

Alla inlägg under april 2014

Av Susanne - 4 april 2014 21:40

Detta SMS skickade jag till min sambo i torsdags..

J: Vad säger du, ska jag kapa av mig håret? Säg vad du tycker nu när du fortfarande har chansen ;)

S: Gjört, det var ett tag sen..

Sagt och gjort. Jag lyssnar på min sambo jag. Iväg till frisören..

Håret blev schamponerat och klippt. Men efter jag kommit iväg från frisören går jag och tänker att det nog är lite för långt fortfarande. Lite kortare skulle jag nog vilja ha. Nu när man väl kommit iväg och fått det gjort och allt. Så det var bara och gå tillbaka..

En snäll frisör schamponerar och klipper mig ännu en gång 2 timmar senare gratis.

Inte var dag man har den lyxen ;)


 

Kort blev det..



Av Susanne - 2 april 2014 12:13

Hittade denna otroligt fina på Tradera. Det var kärlek vid första ögonkastet, måste ju bara ha! :)

 

 

Fast nu går sambons och mina åsikter lite isär (vilket inte är helt ovanligt ;))

Vad tycker du.. Ha framme året om eller bara till jul?




Presentation


Jag är en kvinna mitt i livet. Här kommer jag blanda inredning, shopping, humor, bilder jag fotat och lite annat i en salig röra :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards