beauty-beholder

Alla inlägg under juni 2014

Av Susanne - 10 juni 2014 19:45

Jag är ingen större glassätare. Visst är det gott men det brukar inte bli av att jag köper så ofta..



Så att jag har vräkt i mig 2 glassar på en och samma dag kan bara betyda en sak..

NU ÄR DET ÄR SOMMAR!! På riktigt..

(för er som var osäkra så kan ni skriva i det i almanackan nu ;))


Jag förstår att ni måste ha suttit som på nålar..


 

Men nu behöver ni inte undra längre.. Den Filippinska divan mår alldeles utmärkt!

Än så länge har jag inte lyckats ta död på den :)



Av Susanne - 8 juni 2014 09:59

Det är inte bara det som är planterat i trädgården som växer så det knakar nu..

Nä, det där jädrans ogräset ska envisas med att komma upp med.

Så det var bara att falla ner på alla fyra och börja rensa..


 

Vilket var betydligt lättare innan Spike kom hem från hunddagis och ville hjälpa (eller snarare stjälpa).

Är man knähund så är man ;)


 

Nu när ogräset väl är borta (för en kort stund) så kan vi stoppa tiden. Det blommar som vackrast nu..


 

Belöningen för väl utfört arbete gick inte av för hackor den heller ;)



Av Susanne - 3 juni 2014 16:08

Har konstaterat att grannens katt måste ha dödslängtan..


 

Så nära men ändå så långt borta ;)

Ledsen över att varit tvungen att hoppa över motionspasset (att jaga katt ;)) så fick Spike gå in och lägga sig på nya bädden i stället.

Eller ligga på kanske är att överdriva en smula..



Spike tycker den nya gigantiska huvudkudden är jätteskön! ;)

Vi får väl se om han ändrar sig, men än så länge har nya bädden endast funkat som huvudkudde och i vissa fall även som fotstöd.

Tji fick man som trodde den skulle bli en favorit..





Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en kvinna mitt i livet. Här kommer jag blanda inredning, shopping, humor, bilder jag fotat och lite annat i en salig röra :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards